Two hundred fifty thousand miles on a clear night in June And I'm so lost without you.

Zapamiętaj mój monument
Nim na niego splunę
Nim wszystko runie
To czego nie zdołałem unieść

                                              Ostateczny rozrachunek
                                              Wieczny pocałunek
                                              Niech na skrzydłach pożegnania frunie
                                              Niech samotność spłynie po strunie.

Moje emocje
Chciałem cie przed nimi ostrzec
Nie potrafisz spojrzeć
Widzisz tylko ostrze

                                                                                   Miłość życia
                                                                                   Kilka ran do zszycia
                                                                                   Miłość życia
                                                                                   Przepraszam
                                                                                   Anioł nią łzy wytarł








                     



                                         
               
                                             "Your body is broken but you’re trying to fight this

Your arms are weary but you’re trying to hide this.

I, I’ll bring you home, it’s been so long

Aaah we’re fighting alone back to where we belong"

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Anioł nią łzy wytarł" -zapada głęboko.
    Przemawia do mnie.
    Poruszające.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty