Jestem, byłem, będe

                                                          "Mów mi prefekt - duszy defekt
                                                           Jedna szata - tysiąc metek"


Jestem magazynem złych emocji.
Jestem hostelem osobowości.

Jestem martwą zagadką żywych uczuć.
Jestem stoiskiem empatii.

                                                            Byłem błahym powodem.
                                                            Byłem dowodem braku równowagi.
                                                            Byłem papierem ściernym na rdzawe zło dookoła mnie.
                                                            Byłem pięknem w piwnicy zła i zepsucia.


Będę dzieckiem zapakowanym sterylnie.
Będę gwiazda
Będe sloncem
Będę niebem
Będę tym wszystkim w nie potrzebie.



                                                             Jesteś substytutem.
                                                             Jesteś namiastką
                                                             Jesteś wyznacznikiem.

                                                             Jesteś drogą.
                                                             Jesteś horyzontem.






Komentarze

  1. Już się nie będę czepiać poprawności ortograficznej, bo się nie da. To nie fair. Haiku (?) to coś, co rzadko do mnie przemawia, ale gdy już komuś się uda, mam ochotę wypisać je (?) npa suficie nad łóżkiem.
    ..........
    kot-z-maslem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty