Amoris vulnus idem sanat, qui facit.

Serce mi zamarło ..Chyba wiesz
Nie płaczę przez ciebie lecz przez stres
#it'squiteamess
Z nieba deszcz..
Z serca zejdz
Proszę...

                                        Wiecej nie zniosę
                                        W deszczu serc
                                        Zgubiłem kilka wiosen
                                        Czy została mi tylko jesień?
                                        Odpowiedz.. proszę.


Został sen
Zostaw mnie
Chciałem śnić
Gdy zostawiałaś mnie..
Chciałem iść-nie chciałaś biec.

                                         Więcej nie zniose
                                         Nie zniosę już łeż..


                                                                                                                              //Anditstartsagain.



(Tu powinien być optymizm i wiara w siebie)
(Tutaj powinien być człowiek)
(Tutaj powinien być uśmiech)
(Wyląduje w szpitalu)
(Nie mam nikogo, nigdy nie byłem samotny w tak oczywisty i okropny sposób)




//Gdyby..

//M














                                       
                                       

Komentarze

Popularne posty