Annus horribilis

Mój konfesjonał się wyhuśtał
Krzyk wszystkich blizn nagle ustał
moja pustka-we wszystkich lustrach
Gdy nie ma ramion-nie muszę ich puszczać

Zniknęły uszy, zniknęły oczy
Erebie mój uroczy-pozwól mi ze sobą kroczyć

I gdy światło się rozproszy
Gdy przestaną mroczyć
Znów odgadnę Twoje oczy.

Zaraza nie ustanie
Kłamie
Cierpienie to taniec
Nathaniel

Na cóż wam moje zdanie
Nigdy nie szliśmy ramie w ramie

 A więc powiedz jak się zowie
Płomień który wypala moją głowę





I am not a watchman, I do as I please In darkness we trust The whores and gentlemen they lead Trails of insecurities I am not a watchman, I do as I please 
In darkness I trust"       🚽   







9 lat, 9 wiosen za mną, a żadnej nie było we mnie.
Ten rok jest okropny, chciwy i nieuczciwy.











Komentarze

Popularne posty